شناسهٔ خبر: 177229 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه اول سالجاری

خط کشی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای خط کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه اول سالجاری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد از خط کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: خط کشی و نقوش ترافیکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای است که در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای بُرون شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهمی دارد و در همین راستا در سالجاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزایش عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه ی زمانی جهت ارتقای ایمنی راه ها ،اجرا ونصب حفاظ بتنی به طول ۷ کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد :اجرا،تعمیر و نصب ۶ هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و ساخت و تعمیر و نصب ۴۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای بوده است. 

کرد افزود:اجرا، تعمیر و اصلاح روشنایی نقطه ای ۵ تقاطع و تعمیر و نصب ۱۲۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی در این بازه ی زمانی اجرا شده است

وی در پایان یادآورشد:کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.